به وب سـایت شـخصی و پـایگاه اطلاع رسانی فـرخ عـبدالـه زاده خــوش آمدید.
سامانه پیامکی :
دیدار چهره به چهره شهردار منطقه 10 تـبریز با اهالی شهرک ارم
در راستای آشنایی بیشتر با مشکلات محله های مختلف شهر و شنیدن معضلات شهری از زبان شهروندان ، شهردار منطقه 10تبریز بر اساس جدول زمان بندی ، دیشب 95/2/18 روز شنبه با حضور درمسجد امام محمد باقر (ع) واقع در محله شهرک ارم منطقه 4و5 دیدار چهره به چهره مهندس باقر خوشنواز شهردار منطقه 10تبریز بهمراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری منطقه 10بود .
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی امام جماعت محترم مسجد محمد باقر (ع) در این دیدار ضمن تشکر از شهردار وهمراهان وی درخصوص قبول دعوت ورسیدگی به مشکلات مردم این منطقه از شهر ازمهندس خوشنواز و همراهان وی قدردانی بعمل آوردند.
امام جماعت محترم گفت : خدمت بی منت به مردم را بالاترین عبادت دانست و اظهار داشت : پیشرفت و آبادانی شهرتنها با حضور و فعالیت شهرداری و بدون مشارکت شهروندان ممکن نیست.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی افزود: شهردار ی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تامین رفاه و آسایش شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند. و با وجود تلاش های صورت گرفته هنوز مشکلات و کاستی های زیادی در حوزه شهری وجود دارد.
در این نشست چندین نفر به نمایندگی از اهالی وساکنین از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با مهندس عمرانی فر معاون فنی وعمرانی ومهندس شریفی مدیر فضای سبز شهردار ی منطقه10در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلاتی که در ارتباط با شهرداری می باشد، شدند. ایشان نیز نسبت به پاسخ مسائل ومشکلات آنان پرداختند.
متن کامل را به همراه تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید ...
مهندس خوشنواز با اشاره به این که در ملاقات های مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال ایجاد آرامش در بین مردم هستیم، گفت: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند .
شهردارمنطقه 10تبریز با بیان اینکه : تلاش در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان این منطقه در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد و راهکارهای لازم جهت رفع مشکل آنان به مدیران شهرداری ابلاغ شده است .
شهردارمنطقه 10 با تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان در سال جاری را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت .
وی در ادامه افزود: آن عهدی که با مردم بستم باخدمت برای مردم دین خود را ادا خواهیم کردم تلاش ما وهمکاران این است که با اتحاد و همدلی مشکلات حوزه شهری و دغدغه های مردم شهر را مرتفع سازیم .
درپایان این دیدار مهندس خوشنواز افزود: در شهرداری مشکل تخصص نداریم ولی متاسفانه مشکل مالی داریم و باید از پتانسیل ها و ظرفیت هایی منطقه که آن هم بستگی به مراجعه مردم به شهرداری وپرداخت عوارض واخذ پروانه ومشارکت درکارهای شهرداری دارد .
- پیوست فایل (عکس ،صدا ،فیلم ،اسناد ، مدارک و ... )
* ابتدا فایل های مورد نظر را آپلود ،سپس لينک مستقيم آنها را کپی نموده و در نظر ارسالی درج نمایید .
● معرفی فرخ عبداله زاده سیه کلان
● تبریز توسعه یافته ترین و زیباترین شهر ایران است
● معرفی تبریز - قسمت اول
● بزرگترین پروژه منطقه ارسباران
● جـــوابـــیه
● انتقاد از گزارش نماینده ورزقان
● سامانه ارتباط مستقيم بامسئولين وزارت كشور و استانداري
● کارنامه نمایندگان ورزقان - خاروانا
● با تغییر عنوان مس سونگون از هرگونه خدمت به ورزقان دریغ شد
● سخنی با نماینده محترم ورزقان
● جنگل های ارسباران، بهشت گمشده ایران زمین
● انتقاد از نماینده محترم شهرستان ورزقان
● معرفی و شماره تلفن تماس دفاتر مدیران،مسوولین و نمایندگان استان
● مسجد جامع خاروانا
● از وضعتان مطلعم...
● «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»
● زندگی نامه و معرفی عباس فلاحی باباجان
● جلسه آموزشی توجیهی دهیاران ورزقان
● جلسه بررسی مشکلات شهر ورزقان
● چهره تبريز را دگرگون مي كنيم
● اولین جلسه شورای اداری سال ۹۵ شهرستان ورزقان
● محکوميت کشتار مردم مسلمان یمن توسط رژیم اسرائیلی سعودي
● اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ورزقان
افراد آنلاین : 17 تعداد نظـرات : بازدید کـل : 6,126,280 |
تمامی حقوق این سایت مرتبط به فرخ عبداله زاده بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع بلامانع می باشد. |
3.145.208.57 : آي پي شما Safari 5.1 : مرورگر : سيستم عامل |
* خواهشمند است در به کار بردن نام اشخاص اصل ادب و احترام را رعایت فرمایید.
* لطفا دیدگاه های خود را مرتبط با موضوع مطالب درج نمایید.
* نمایش نظرات به معنی تایید یا رد آنها نمیباشد.
* مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده کاربران عزیز میباشد.