به وب سـایت شـخصی و پـایگاه اطلاع رسانی فـرخ عـبدالـه زاده خــوش آمدید.
سامانه پیامکی :
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از اجرای طرح نظرسنجی و محاسبه رضایتمندی مراجعان دستگاههای اجرایی استان در سال 1392 خبر داد.
علیرضا مهرآسا اظهار کرد: این طرح براساس مصوبه تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، در سطح 21 شهرستان استان برگزار میشود و طی آن، میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان و میزان اعتماد و خوشبینی مردم به دستگاههای دولتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان این که این طرح تا نیمه اسفند ماه 1392 ادامه خواهد داشت، افزود: این نظرسنجی از طریق تکمیل پرسشنامه و مصاحبه تصادفی با مراجعان در بیش از 800 واحد اداری در سطح استان انجام میگیرد و حجم نمونه آن بالغ بر 21 هزار نفر برآورد شده است.
بقیه خبر را در ادامه مطلب مطالعه نمایید ...
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که کلیه برنامهها و فعالیتهای نظام اداری، پیشنیاز خدمت به مردم است، افزود: تمام دستگاههای اجرایی، ادارات، سازمانها و نهادهای عمومی غیردولتی باید در جهت تسهیل خدمترسانی به مردم با حفظ کرامت انسانی، نسبت به اجرای برنامههای مختلف تحول اداری اقدام کنند.
مهرآسا اطلاعرسانی از نحوه انجام امور و خدمات قابل ارایه دستگاهها به مردم را ضروری دانست و افزود: مستندسازی فرایندها و بهروز رسانی و مکانیزه کردن آنها و بهبود و اصلاح روشهای ارایه خدمات و بازرسی از واحدهای تحت سرپرستی، از دیگر اقداماتی است که سازمانها باید در راستای تحول اداری انجام دهند.
وی با تاکید بر این که تلاش میکنیم نظرسنجی از مراجعان دستگاهها محدود به سه ماه آخر سال نبوده و در ایام دیگر سال نیز این کار انجام شود، گفت: رتبهبندی دستگاههای اجرایی استان پس از تشکیل بانک دادهها و تجزیه و تحلیل اطلاعات مندرج در پرسشنامهها انجام و نتایج آن در فروردین 1393 منتشر خواهد شد.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی افزود: مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی موفق در این زمینه مورد تشویق قرار گرفته و به مدیران و کارکنان آن دسته از دستگاههای اجرایی که در این خصوص توفیق کمتری داشته باشند تذکرات لازم توسط مسئولان داده خواهد شد.
وی همچنین مشارکت مردم در اجرای این طرح را خواستار شد و افزود: قطعا همکاری مردم شریف استان با پرسشگران طرح نظرسنجی، موجب بهرهگیری کامل و شفاف از دیدگاه مردم نسبت به عملکرد کارکنان دولت و در نهایت ارتقای رضایتمندی مردم از نظام اداری کشور خواهد شد.
طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مصوبات دهگانه برنامه تحول اداری است که در سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنجم توسعه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
- پیوست فایل (عکس ،صدا ،فیلم ،اسناد ، مدارک و ... )
* ابتدا فایل های مورد نظر را آپلود ،سپس لينک مستقيم آنها را کپی نموده و در نظر ارسالی درج نمایید .
● معرفی فرخ عبداله زاده سیه کلان
● تبریز توسعه یافته ترین و زیباترین شهر ایران است
● معرفی تبریز - قسمت اول
● بزرگترین پروژه منطقه ارسباران
● جـــوابـــیه
● انتقاد از گزارش نماینده ورزقان
● سامانه ارتباط مستقيم بامسئولين وزارت كشور و استانداري
● کارنامه نمایندگان ورزقان - خاروانا
● با تغییر عنوان مس سونگون از هرگونه خدمت به ورزقان دریغ شد
● سخنی با نماینده محترم ورزقان
● جنگل های ارسباران، بهشت گمشده ایران زمین
● انتقاد از نماینده محترم شهرستان ورزقان
● معرفی و شماره تلفن تماس دفاتر مدیران،مسوولین و نمایندگان استان
● جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان
● Reza Abdolahzadeh
● زلزله در ورزقان زنگ خطر را به صدا درآورد
● معرفی ظرفیتهای استان در بخش صنعت، معدن و کشاورزی
● در زندگی مردم هر چند با نیت دلسوزی، حق دخالت نداریم
● احیای بافت های فرسوده و حاشیه نشین شهر تبریز
● مدرسهسازی یک حسنه بزرگ و صدقه جاریه است
● تلاش برای احياي هويت تاريخي و توسعه پايدار شهر وظیفه اصلی شهرداری تبریز
● آخرین وضعیت احداث مساجد در شهرستان ورزقان
● ديدار بخشدار خاروانا با خانواده هاي معظم شهدا
افراد آنلاین : 13 تعداد نظـرات : بازدید کـل : 6,126,721 |
تمامی حقوق این سایت مرتبط به فرخ عبداله زاده بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع بلامانع می باشد. |
3.23.61.205 : آي پي شما Safari 5.1 : مرورگر : سيستم عامل |
* خواهشمند است در به کار بردن نام اشخاص اصل ادب و احترام را رعایت فرمایید.
* لطفا دیدگاه های خود را مرتبط با موضوع مطالب درج نمایید.
* نمایش نظرات به معنی تایید یا رد آنها نمیباشد.
* مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده کاربران عزیز میباشد.